جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
چهار شنبه 25 دی
جلسه تشکیل کارگروه گزارش عملکرد مجموعه های سوارکاری کشور
جلسه تشکیل کارگروه گزارش عملکرد مجموعه های سوارکاری کشور

در دفتر نیکوخصال برگزار شد؛

جلسه تشکیل کارگروه مستند سازی عملکرد و فعالیت های سالانه مجموعه های سوارکاری کشور ظهر امروز چهارشنبه 25 دی ماه در دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های سوارکاری، ظهر امروز چهارشنبه 25 دی ماه جلسه تشکیل کارگروه مستند سازی عملکرد و فعالیت های سالانه مجموعه های سوارکاری، با حضور نیکوخصال و مسئولین مجموعه های سوارکاری در دفتر مدیریت این مجموعه برگزار شد.

نیکوخصال مدیر مجموعه های سوارکاری با اشاره به لزوم گزارش عملکرد سالیانه در مجموعه های سوارکاری گفت: تعداد زیادی کار در مجموعه های تحت پوشش این مدیریت انجام شده، از جمله؛ ورزشی، عمرانی، مستند سازی املاک و اراضی، معارضین و همچنین بازدید و نظارت بر عملکرد مجموعه ها که در پایان هر سال می بایست این فعالیت ها را بصورت گزارش عملکرد تهیه و تنظیم نماییم تا به منظور ایجاد انگیزه برای حرکت به سمت تعالی و رقابت جمعی سازنده تدوین شود.

وی ملاشریفی را به عنوان رئیس این کارگروه منصوب کرد تا با انتخاب دیگر اعضاء نسبت به این مهم اقدام نمایند. در ادامه دیگر مسئولین ستادی حاضر در جلسه با ارائه نقطه نظرات و توصیه های پیرامون گزارش عملکرد پیشنهاداتی را ارائه کردند.

گفتنی است در این جلسه آقایان درویشی مدیر مجموعه نوروزآباد، کریمی مسئول روابط عمومی و سرکار خانم پیروزی مسئول دفتر مجموعه های سوارکاری نیز حضور داشتند.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved