شنبه, 08 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 27, 2024
شنبه 16 شهریور
برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مجموعه ورزشی آزادی
برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مجموعه ورزشی آزادی
در بیش از 6000 نقطه از ایران و جهان


آیین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر(ع)، روز جمعه ششم محرم ۱۴۴۱، مصادف با ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۸ با حضور مادران و شیرخوارگان عاشورایی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، این مراسم از ساعت 8:30 دقیقه در استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد ماهیت برگزاری واقع‌گویی حادثه عاشوراست، آن هم با نقطه عطف و محوریت شهادت حضرت علی اصغر (ع)، در این مراسم قصه یک اتفاق بزرگ برای مردم با حضور مادران و نوزادان با زبان احساس و عاطفه بازگو شد.

مادران در این مراسم نوزادان‌شان را با لباس سبز - به عنوان نماد پرچم علوی - و با پیشانی‌بند «یا صاحب‌الزمان(عج)»، «یا علی‌اصغر حسین (ع)»، «یا حسین (ع)» و «یا رقیه (س)» پوشانده بودند.

از جمله برنامه‌های این مراسم «نذر‌نامه خوانی» بود که توسط مادران شرکت‌کننده قرائت شد. این مراسم همزمان با ایران در 40 کشور دیگر در فضایی معنوی همراه با نوحه‌خوانی و عزاداری در مساجد و بقاع متبرکه برگزار شد.

در این مراسم خدمات گوناگون فرهنگی و رفاهی از جمله استقرار نیروهای اورژانس و آتش نشانی، ایستگاه‌های صلواتی، توزیع بسته‌های فرهنگی، غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی و اتوبوس های رایگان برای جابجایی تا مجموعه ورزشی آزادی محل برگزاری مراسم برای رفاه حال عزیزان تدارک دیده شده بود.

همچنین در این مراسم شرایط حضور آقایان فراهم شده و طبقه دوم استادیوم فوتبال به همین منظور تدارک دیده شده بود.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved