جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
یک شنبه 26 اسفند
طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته شد
طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته شد


سیدحسن طباطبایی مشاور مدیرعام شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کاراته به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در هتل هما تهران برگزار شد.

فضل اله باقرزاده به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک، سیدشهرام هروی به عنوان نماینده مربیان، حمیده عباسعلی، هامون درفشی پور و ذبیح اله پورشیب به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع حضور داشتند.

مجمع فدراسیون کاراته با ۴۱ نفر از اعضا برگزار شد و هیئت‌های اصفهان، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان به علت اداره آن‌ها با سرپرست در این انتخابات غایب بودند.

برای این مجمع ابتدا ۲۳ نفر نام نویسی کرده بودند که پس انصراف و رد صلاحیت برخی نفرات، ۹ کاندیدا برای مجمع امروز معرفی شدند، اما در زمان برگزاری مجمع، جمشید زند انصراف داد و غیبت علی محمد صفانیا، سیدعباس احمدپناهی، حسین مطیعی نقندر و سیدکامران هروی به منزله انصراف اعلام شد، همچنین هومان عسگری نیز به سود طباطبایی انصراف داد.

علی قاسمی یکی از نامزد‌های مجمع انتخابات، با انتقاد از دیر تایید شدن صلاحیتش، اعلام کرد؛ ورزشکار است و با مدیریتش می‌تواند باز هم کاراته را قهرمان کند و حتی ژاپن مدعی این رشته را می‌تواند شکست دهد. وی نسبت به هجمه‌های چند وقت اخیر علیه خود نیز گلایه داشت.

در نهایت احمد شقاقی، سیدحسن طباطبایی و علی قاسمی در انتخابات شرکت کردند. در پایان رای گیری سیدحسن طباطبایی با کسب ۳۶ رای از مجموع ۴۱ آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کاراته معرفی شد. احمد شقاقی نیز پنج رای کسب کرد.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved