چهار شنبه 27 اردیبهشت توسط دکتر سلطانی فر/ ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بجنورد افتتاح شد  
   
 
پس از گذشت ۱۰ سال از کلنگ زنی مجموعه ورزشی ۱۵ هزارنفری بجنورد، صبح امروز چهارشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری «۱۹ مهر» بجنورد به مساحت ۷۵ هزار مترمربع با امکاناتی همچون زمین فوتبال، دو زمین تمرینی، سالن بدن‌سازی، رختکن و پیست دوومیدانی امروز چهارشنبه افتتاح شد. مجموعه ورزشی ۱۹ مهر بجنورد جز پروژه‌های ملی بوده و تکمیل آن به دلیل عدم تخصیص به‌موقع و کمبود اعتبار سال‌ها زمان برده است. گفتنی است برای ساخت این مجموعه ورزشی ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وزیر ورزش و جوانان پیش از افتتاح این ورزشگاه در گفت و گو با خبرنگاران در بجنورد گفت: تاکنون 20 ورزشگاه 15 هزار نفری به بهره برداری رسید که علاوه برآن یک ورزشگاه 75 هزار نفری در اصفهان و چهار ورزشگاه 50 هزار نفری در شهرهای تبریز، شیراز، اهواز و مشهد ساخته شد.

وی با بیان اینکه افتتاح این طرح ها ظرفیت خوبی برای ورزشکاران ایجاد کرده است، اظهار کرد: با طرح های مزبور در مجموع، ظرفیت های بالای ورزشی در کشور ایجاد شده است. با وجود این طرح ها قادر خواهیم بود میزبانی بازی های بزرگ جام ملت های آسیایی و بسیاری از بازی های ملی و بین المللی را به عهده بگیریم.

سلطانی فر با بیان اینکه در خراسان شمالی هم کارهای خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته است افزود: با افتتاح این طرح ها ظرفیت بالایی برای ورزش مهیا شده است که علاوه بر استادیوم 15 هزار نفری 19 مهر، یک سالن 6 هزار نفری هم در جوار استادیوم طی 2 سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.