یک شنبه 20 خرداد ارزیابی کمی و کیفی روابط عمومی مجموعه های ورزشی  
   
 
در نشست مسوولان روابط عمومی مجموعه ها با مدیر روابط عمومی شرکت صورت گرفت


نشست مسوولان روابط عمومی مجموعه های ورزشی با مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور یکشنبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، اولین جلسه مسوولان روابط عمومی مجموعه های تحت پوشش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور یکشنبه 20 خرداد ماه با حضور"رهگذر" مسئول پیگیریهای ویژه مدیر عامل و مدیر روابط عمومی شرکت و مسوولان روابط عمومی مجموعه های تحت پوشش برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیر روابط عمومی شرکت به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت های انجام شده در بدو ورودشان به شرکت پرداخت. به روزرسانی سامانه ارتباط با مدیرعامل، نصب صندوق های ارتباط مستقیم با مدیر عامل در مجموعه های تحت پوشش و برگزاری جلسه دیدار کارکنان با مدیرعامل و رییس هیات مدیره در روزهای دوشنبه هر هفته از مهمترین این موارد بود.

"رهگذر" در ادامه پیرامون ابلاغیه جدید "مهندس کریمی" مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه با موضوع انتصاب مسئولان روابط عمومی مجموعه ها با همکاری و اعلام نظر وی خبر داد.

سپس وی به تشریح برنامه های آتی روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور پرداخت. این موارد شامل انعقاد قرارداد همکاری دوجانبه با خبرگزاری های برنا و ایرنا جهت مستند سازی و انتشار اخبار شرکت توسعه و مجموعه های ورزشی، ارزیابی کمی و کیفی روابط عمومی مجموعه ها، تغییرات در ساختار وب سایت ها و تولید روزنامه دیواری داخلی بود.

در ادامه مسوولان روابط عمومی مجموعه ها ضمن معرفی و ارائه گزارش از وضعیت این واحد در مجموعه تحت پوشش، پیشنهاداتی از جمله آموزش و ارتقای دانش نیروهای روابط عمومی، اسپانسرینگ و درآمد زایی، تعامل و همکاری بین مسوولان روابط عمومی ها و تجهیز امکانات سخت افزاری بیان نمودند.

گفتنی است در این نشست که به مدت سه ساعت به طول انجامید، یوسف نیا، الیاسی، محمودیان، مطلق، کریمی و موسوی مسوولان روابط عمومی مجموعه های آزادی، انقلاب، شهید کشوری، شهید شیرودی، سوارکاری و اسکی و همچنین شاه حسینی، حاجیلو و محمودی کارشناسان روابط عمومی شرکت توسعه نیز حضور داشتند.