دو شنبه 28 مرداد پذیرایی از اعضا و پرسنل مجموعه سوارکاری نوروزآباد  
   
  به مناسبت عید سعید غدیر خم؛

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم در محوطه و ساختمان های اداری از اعضا، پرسنل و پیمانکاران مجموعه سوارکاری نوروزآباد پذیرایی به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های سوارکاری، به مناسبت فرارسیدن 18 ذی الحجه مصادف با عید سعید غدیر خم در محوطه و ساختمان های اداری مجموعه سوارکاری نوروزآباد با پذیرایی از اعضا، پرسنل و پیمانکاران مستقر در مجموعه جشن گرفته شد.

فرا رسيدن عيد غدير را به همه مسلمانان جهان مخصوصاً شيعيان مولى الموحدين اميرالمؤمنين على بن ابيطالب (عليه السلام) تبريك عرض نموده، از خداوند متعال خواهانيم همه ما را از پيروان آن پيشواى الهى و وصى و خليفه بلافصل رسول اكرم (صلى الله عليه وآله) قرار داده، توفيق تشيّع راستين را نصيب ما فرمايد.

عیدِ غدیر ۱۸ ذی الحجه در تقویم قمری می‌باشد که توسط مسلمانان شیعه برای جانشینی صریح علی بن ابی طالب در مقام امامت پس از محمد پیامبر مسلمانان جشن گرفته می‌شود. به اعتقاد شیعیان بر طبق خطبه محمد در غدیر خم علی را بعد از خود با حدیث عربی: مَن کُنتُ مولاه فَهذا علیّ مولاه أللهم والِ من والاه و عادِ من عاداه جانشینی ایشان را برای تمامی مسلمانان اعلام و تمام کرد. به اعتقاد شیعیان آیه سوم سوره مائده در روز عید غدیر نازل شده‌است که آمده الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی شیعیان نیز بر طبق یک سنت دیرینه، عید غدیر خم را در مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی همانند عید فطر، عید قربان و دیگر اعیاد مسلمانان جشن می‌گیرند.