پنج شنبه 18 مرداد بررسی کاستی های روابط عمومی مجموعه های ورزشی/ مدیران مجموعه پاسخگوی اصحاب رسانه باشند  
   
  نشست مسوولان روابط عمومی مجموعه ها با رهگذر ؛



نشست مسوولان روابط عمومی مجموعه های ورزشی با مسوول پیگیری های ویژه مدیرعامل و سرپرست روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور عصر چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، دومین جلسه مسوولان روابط عمومی مجموعه های تحت پوشش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور چهارشنبه 17 مرداد ماه با حضور"رهگذر" مسوول پیگیریهای ویژه مدیر عامل و سرپرست روابط عمومی شرکت و مسوولان روابط عمومی مجموعه های تحت پوشش برگزار شد.

در این جلسه ابتدا سرپرست روابط عمومی شرکت ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار، به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت های انجام شده در شرکت پرداخت و از روابط عمومی مجموعه ها خواست تا پاسخگویی بهتر و بیشتری به اصحاب رسانه داشته باشند.

هماهنگی جهت طراحی لوگوی مجموعه ها، ارائه گزارش دو ماهه روابط عمومی مجموعه ها، بررسی فنی سایت های اینترنتی، برگزاری کلاس های آموزشی برای پرسنل روابط عمومی ها و هماهنگی هرچه بهتر و بیشتر مسئول دفتر مدیر مجموعه با مسئولان روابط عمومی درخصوص تهیه بهتر اخبار، از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود. در ادامه مسوولان روابط عمومی مجموعه ها به بیان مشکلات و کاستی های واحد خود در مجموعه مربوطه پرداختند.

در پایان این نشست که به مدت دو ساعت به طول انجامید، از مسوولان روابط عمومی ها بابت زحمات انجام شده تقدیر به عمل آمد. گفتنی است یوسف نیا، الیاسی، مطلق، کریمی و موسوی مسوولان روابط عمومی مجموعه های آزادی، انقلاب، شهید شیرودی، سوارکاری و اسکی و همچنین شاه حسینی و حاجیلو کارشناسان روابط عمومی شرکت توسعه نیز از حاضرین در این جلسه بودند.