شنبه 11 آذر مهندس مدبر: در 7 ماه ابتدایی امسال، فاز نخست ورزشگاه گرمسار به مرحله بهره برداری رسید  
   
 
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت با موافقت وزیر ورزش و جوانان در 7 ماه ابتدایی امسال توانستیم فاز نخست ورزشگاه فوتبال شهرستان گرمسار را به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشو، مهندس مدبر با اعلام اینکه عملیات احداث ورزشگاه پنج هزارنفری گرمسار از سال 1388 آغاز شد گفت: ساخت این ورزشگاه سال ۱۳۸۸ آغاز شد اما با توجه به توقف در ساخت پروژه، برای اتمام آن فاز بندی انجام شد که فاز اول این پروژه از ابتدای سال جاری استارت خورد و در مدت ۷ ماه ، مقدمات بهره برداری از فاز نخست این ورزشگاه آماده و روز پنجشنبه هفته گذشته باحضور وزیرمحترم ورزش وجوانان وسایر مسئولین استان افتتاح وتقدیم ورزشکاران ومردم گرمسار شد.

وی افزود: البته از سال 88 نیز مبلغ 30 میلیارد ریال برای سازه تماشاگران در ضلع غربی ورزشگاه نیز هزینه شده است که در سال گذشته متوقف شد. اگر بتوانیم برای بهره برداری سایر پروژه های ورزشی نیز بدین منوال فاز بندی نماییم، می توانیم هر چه سریعتر پروژه ها را به مرحله افتتاح برسانیم.

وی با بیان اینکه برای بهره برداری از فاز نخست این ورزشگاه بالغ بر 70 میلیارد هزینه شده است گفت : مساحت کل این پروژه در فاز نخست حدود 30 هزار مترمربع میباشد که 12 هزار متربع مربع مساحت زمین و 2700 متر زیر بنای پروژه است.

مدیرعامل شرکت توسعه با اشاره به امکانات این ورزشگاه، گنجایش سکوهای تماشاگران را در فاز نخست، 1000 نفری خواند و افزود: فاز اول زمين چمن مصنوعي، پيست دو خاك آجر استاندارد به همراه بازي هاي ميداني، رختكن و سرويس بهداشتي جهت استفاده دو تيم ورزشي، سكوي پيش ساخته فلزي با گنجايش 1000 نفر تماشاچي، به همراه دکل های روشنايي در حدود ٥٠٠ لوكس، از دیگر امکانات این پروژه است.