سه شنبه 26 اردیبهشت توسط دکتر سلطانی فر/ ورزشگاه 15 هزارنفری بوشهر افتتاح شد  
   
 
ورزشگاه سردار شهید مهدوی استان بوشهر که توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی احداث گردیده، عصر دوشنبه 25 اردیبهشت ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه؛ دکتر سلطانی فر به همراه مهندس مدبر و جمعی از معاونین و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان عصر دوشنبه جهت افتتاح ورزشگاه 15 هزارنفری سردار شهید مهدوی راهی استان بوشهر شدند. در ادامه استاندار بوشهر و نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي جهت استقبال از دكتر سلطاني فر به فرودگاه بوشهر آمدند.

این ورزشگاه 15 هزار نفری، دارای 18 هکتار مساحت، 6 هزارمترمربع فضای سرپوشیده و فضای روباز ورزشی آن 12 هزار و 500 متر مربع است.

طبق گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، برای ساخت این ورزشگاه که یکی از مطالبات مهم ورزشکاران استان بوشهر است 36 میلیارد تومان از منابع ملی و 12 میلیارد تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

همچنین پیست بین‌المللی اسکیت بوشهر که بعد از پیست ورزشگاه آزادی دومین پیست بین‌المللی اسکیت کشور است در سه ابعاد 200، 400، 2000 متر به همراه پیست حرکات نمایشی در ورزشگاه شهید نادر مهدوی به بهره‌برداری رسید.