چهار شنبه 12 مهر ابراز رضایت اعضای مجمع از عملکرد جاری شرکت توسعه در سال 95  
   
 
با حضور وزير ورزش و جوانان، مجمع عمومی جاری شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت، مجمع عمومي جاري شركت با حضور آقايان "دكتر سلطانی فر" وزير ورزش و جوانان، "مهندس مدبر" مديرعامل، "نوجوان" رييس هيئت مديره، "مناف هاشمی" و "رباطی" ساير اعضاي هيئت مديره شركت و نماینداگان وزارت های اقتصاد و دارایی و دادگستری در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدا مهندس مدبر به ارائه گزارش عملكرد وضعيت جاري شركت شامل ارتقاء سطح کیفی و افزایش بهره وری شرکت طی سنوات اخیر در قراردادها از طریق واگذاری مدیریت به بخش خصوصی بالغ بر 300 درصد و برگزاری منظم و هفتگی جلسات هیات مدیره در سال 95 و همچنین تدوین برنامه های راهبردی شرکت پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در دنیا شرکت های توسعه ای بعنوان موتور مولد ثروت، وظیفه دارایی برای دولت ها را دارند افزود: این شرکت ها همواره از ظرفیت های قانونی جهت توسعه زیرساخت ها در حوزه تخصصی خود فعال هستند. بازنگری در متدولوژی واگذاری توسط سازمان خصوصی سازی در مورد شرکت توسعه و تدوین برنامه ای مدون به گونه ای که حیات و تداوم فعالیت شرکت را به مخاطره نیندازد، ضروری است.

در ادامه گزارش سازمان حسابرسي مستقر در شركت توسعه براي حاضرين قرائت و مدیران مربوطه به ارائه توضیحاتی در خصوص بندهای مختلف این گزارش پرداختند و در پایان، گزارش حسابرسی بصورت مطلوب ارزیابی شد.

سپس دكتر سلطانی فر ضمن تقدير از مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه پیرامون برگزاری مداوم و مرتب مجامع جاري و عمراني اين شركت اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان مجموعه ارزشمندی به نام شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور را دارد که بخشی از آن، نگهداری مجموعه های ورزشی را پوشش می دهد و بخشی دیگر، ساخت و ساز استادیوم ها و اماکن ورزشی کشور را؛ وجود این شرکت برای ورزش، تعیین کننده است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد مجموعه های ورزشی تحت پوشش شرکت توسعه افزود: استادیوم هایی مثل آزادی، انقلاب و شهید شیرودی قابلیت تبدیل به احسن شدن را با مشارکت بخش خصوصی دارند.

در خاتمه نمايندگان وزارت اقتصاد و دارايي و وزارت دادگستری ضمن بررسی بندهای گزارش سازمان حسابرسی و تعیین تکالیف برای انجام بندهای آن، از عملكرد موثر هيات مديره و روند مطلوب شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي تقدير نمودند.

گفتني است در اين جلسه جمعي از معاونين و مديران ستادي شركت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نيز حضور داشتند.