سه شنبه 08 آبان بازدید دکتر سلطانی فر از روند آماده‎سازی ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا  
   
 
وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی آزادی حاضر شد تا از نزدیک در جریان روند بازسازی و آماده‎سازی این ورزشگاه برای فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما انتلرز ژاپن 19 آبانماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. برای برگزاری این دیدار از چند هفته قبل آماده سازی ورزشگاه آزادی برای رفع ایرادات AfC در برنامه قرار گرفته است.

به همین منظور امروز و دو هفته مانده به برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی آزادی حاضر شد تا از نزدیک در جریان روند بازسازی و آماده‌سازی ورزشگاه آزادی قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در این بازدید با توضیحات مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و کارشناسان مربوطه در جریان روند ساخت و ساز، بازسازی و ایمن سازی بخش های مختلف ورزشگاه آزادی قرار گرفت.

تونل‌ ورزشکاران، چمن ورزشگاه، اتاق عکاسان، بازسازی سکوهای VIP، بازسازی اتاق پزشکان و تجهیز آن، سرویس های بهداشتی، جایگاه خبرنگاران، میکسدزون و اتاق داوران از جمله مکان هایی بود که مورد بازدید وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

همچنین در پایان این بازدید در جلسه ای که در محل ورزشگاه برگزار شد، آخرین وضع بازسازی ورزشگاه در حضور دکتر سلطانی فر مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید عباباف مشاور وزیر و مدیر کل حراست و ناظمی رییس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، نیکوخصال سرپرست مجموعه ورزشی آزادی وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه را همراهی می‌کردند.