جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
چهار شنبه 07 اسفند
آماده سازی سالن کشتی مجموعه ورزشی شهید شیرودی بررسی شد
آماده سازی سالن کشتی مجموعه ورزشی شهید شیرودی بررسی شد

در بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و رییس فدراسیون کشتی صورت گرفت/

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رییس فدراسیون کشتی، صبح امروز چهارشنبه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی، مهندس کریمی به اتفاق علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز چهارشنبه 7 اسفند ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور یافتند تا ضمن بازدید از بخش های مختلف سالن کشتی توفیق جهانبخت، در خصوص بازسازی این سالن، تأسیسات سالن و آخرین وضعیت عمرانی آن قرار گیرند.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه ضمن بازدید کامل از سالن کشتی دستورات لازم را به معاونین و مدیران ذیربط ابراز داشت. وی سپس از سالن سنگ نوردی زنده یاد داودی که در قسمت مجاور سالن مذکور قرار دارد و در اختیار فدراسیون کوهنوردی می باشد نیز بازدید بعمل آورد.

در حاشیه این بازدید، علیرضا دبیر نیز در خصوص سالن کشتی و همچنین در خصوص عملیات بازسازی و نوسازی سالن توضیحات جامعی را به مهندس کریمی ارائه نمود.

در ادامه جلسه ای در خصوص بازدید امروز و همچنین مصوبات آن در دفتر مدیریت مجموعه برگزار شد. در ابتدای این جلسه، کابلی مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی در خصوص وضعیت موجود و اقدامات صورت گرفته که مد نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است توضیحاتی را خدمت حاضرین ارائه کرد. در پایان مقرر شد جلسه ای هفته آینده در دفتر مدیریت عامل شرکت توسعه در خصوص بررسی همه جانبه موضوع تشکیل گردد.

گفتنی است در این بازدید مهندس رحمتی معاون فنی و مهندسی نیز حضور داشت. این بازدید به مدت دو ساعت و نیم به طول انجامید.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved