پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
یک شنبه 19 خرداد
در سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی پروژه های کشور را جذب کردیم
در سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی پروژه های کشور را جذب کردیم
مهندس کریمی: احیای مجموعه شهید شیرودی و تحول مجموعه نوروزآباد جزو برنامه های امسال است


مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از تخصیص ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی پروژه های این شرکت در کل کشور در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس کریمی در مراسم تودیع و معارفه مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ضمن تشکر از مدیران به مناسبت برگزاری برنامه های فرهنگی و مناسبتی ماه مبارک رمضان از جمله احیای شب های قدر در مجموعه های انقلاب و شهید شیرودی و همچنین برپایی افطاری ساده برای ورزشکاران در مجموعه های تابعه اظهار امیدواری کرد این سنت حسنه در سالیان آتی نیز تکرار گردد.

وی با اشاره به اعتبارات عمرانی گفت: در سال ۹۷ توانستیم ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی تخصیص داده شده جهت احداث و تکمیل پروژه های عمرانی شرکت توسعه را در کل کشور دریافت نماییم. امیدوارم در سال ۹۸ نیز شاهد اتفاقات خوبی در بخش عمرانی پروژه های ورزشی کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه ضمن تقدیر از محمد لاله مدیر سابق مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب و بیان رابطه خوب وی با کارکنان این مجموعه اظهار داشت: وی از دوستان خوب بنده و از مدیران شایسته در شهرداری بوده که در زمان مدیریت وی در مجموعه انقلاب، شاهد تغییرات مهم و بزرگی در این مجموعه بودیم. قرار است ایشان به عنوان مشاور در کنار ما حضور داشته باشند.

وی در ادامه به معرفی علی اکبر شعبانلو مدیر جدید مجموعه انقلاب پرداخت و افزود: وی از مدیران پیگیر و جدی و توانا در شهرداری بوده که در مدت کوتاه تصدی سرپرستی مجموعه ورزشی آزادی نیز عملکرد بسیار مطلوبی از خود به جا گذاشت. زین پس به عنوان مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مهندس کریمی در خاتمه با اشاره به برنامه های سال جاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: امسال دو موضوع و برنامه مهم پیش رو خواهیم داشت. بازسازی و احیای مجموعه ورزشی شهید شیرودی و همچنین تحول و سرمایه گذاری در مجموعه سوارکاری نوروزآباد، که امیدواریم با جدیت مدیران مربوطه با موفقیت و سربلندی صورت پذیرد.

این جلسه به مدت یک ساعت به طول انجامید.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved