جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
یک شنبه 27 خرداد
دکتر سلطانی فر: بچه های تیم ملی ایران عیدی بزرگی به مردم دادند
دکتر سلطانی فر: بچه های تیم ملی ایران عیدی بزرگی به مردم دادند


وزیر ورزش و جوانان پس از پیروزی ایران برابر مراکش در جام جهانی روسیه گفت: این برد شیرین موجب غرور همه ایرانیان ، افزایش وحدت و انسجام ملی خواهد شد و امیدوارم تیم ایران بتواند در دو بازی آینده که بسیار سخت تر است آبرومند و در خور شأن نام ورزش ایران ظاهر شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش در نخستین بازی خود در جام جهانی روسیه گفت : امروز ۸۰ میلیون ایرانی و بسیاری از هموطنانی که به شهر سنت پترزبورگ آمدند از این نتیجه احساس غرور می کنند و شادمان هستند.

وزیر ورزش و جوانان افزود : سه سال منتظر چنین روزی بودیم و بچه های تیم ملی در عید بزرگ فطر عیدی دیگری به ما دادند و دومین پیروزی تاریخ فوتبال کشور در ادوار جام جهانی رقم خورد.

وی ادامه داد : این برد شیرین موجب غرور همه ایرانیان ، افزایش وحدت و انسجام ملی خواهد شد و امیدوارم تیم ایران بتواند در دو بازی آینده که بسیار سخت تر است آبرومند و در خور شأن نام ورزش ایران ظاهر شود.

وزیر ورزش و جوانان با تشکر از مسئولان فدراسیون فوتبال ، همکاران خود در وزارت ورزش و جوانان ، کادر فنی و بازیکنان تیم گفت : امروز شاهد بودیم هزاران نفر از ایرانیان از سراسر جهان عاشقانه تیم ملی کشورشان را تشویق کردند و دلشان با تیم ملی بود و دعای خیر آنها پشتوانه بازیکنان ایران در بازی های آینده و در این گروه دشوار است.

دکتر سلطانی فر با تقدیر از زحمات زیاد سفیر ایران در مسکو گفت : ایرانیان حاضر در محل مسابقات جام جهانی در کمال امنیت و با حمایت و همراهی سفارت ایران حضور یافتند و جای تشکر دارد.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved