پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
یک شنبه 03 آذر
تجلیل از بسیجیان نمونه وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی
تجلیل از بسیجیان نمونه وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی

با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس سازمان بسیج ورزشکاران صورت گرفت ؛

در دیدار دکتر سلطانی فر با فرماندهان و اعضای شورای مرکزی پایگاه بسیج وزارت ورزش و جوانان ، ٩ نفر از بسیجیان نمونه وزارت ورزش و جوانان مورد تجلیل واقع شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سید محمد شروین اسبقیان فرمانده مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان ، در دیدار دکتر سلطانی فر با فرماندهان و اعضای شورای مرکزی پایگاه بسیج وزارت ورزش و جوانان گزارشی از فعالیت های سازمان یافته مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه را ارائه داد و از سازماندهی و ساماندهی اعضای شورای بسیج در ستاد و استان ها ، ساماندهی چارت تشکیلاتی مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه، ساماندهی مراکز مقاومت تابعه وزارت ورزش و جوانان و تشکیل هیات های اندیشه ورز به عنوان مهمترین اقدامات بسیج وزارت ورزش و جوانان نام برد .

سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران هم بسیج را متعلق به همه آحاد دانست و تاکید کرد :در بسیج عرصه های مختلفی برای فعالیت وجود دارد که مکان همکاری با مردم در تمام سطوح بوجود آمده است .

وی آمار نفرات سازمان یافته در سازمان بسیج ورزشکاران را١٨٥ هزار نفر دانست و همکاری این سازمان با مجموعه ورزش کشور را مثبت ارزیابی کرد .

گفتنی است در این مراسم از آقایان رضا جلاییان، رضا دوستی، توفیق کابلی و علی برنجی از بسیجیان نمونه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز تقدیر به عمل آمد.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved