پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
شنبه 21 مهر
بازدید مدیر عامل شرکت توسعه از ایرادات AFC بر ورزشگاه آزادی
بازدید مدیر عامل شرکت توسعه از ایرادات AFC بر ورزشگاه آزادی
جمعه 20 مهر صورت گرفت


مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از ورزشگاه آزادی بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد در قطر با یک گل پیروز شد و روز اول آبان در ورزشگاه آزادی در دیدار برگشت میزبان این تیم قطری است. نماینده ایران در صورت کسب پیروزی و یا تساوی در این مسابقه فینالیست این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان می شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حدود ۲۰۰ ایراد ریز و درشت به ورزشگاه آزادی وارد دانستند و این ایرادات برای بازی برگشت نیمه نهایی و فینال باید برطرف شود. در همین رابطه جمعه ۲۰ مهر ماه مهندس حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه با همراهی نیکوخصال سرپرست مجموعه ورزشی آزادی ضمن بازدید از ایرادات وارد دانسته کنفدراسیون فوتبال آسیا به ورزشگاه آزادی، در جریان آخرین وضعیت این ورزشگاه قرار گرفت.

وی از بخش های مختلف ورزشگاه شامل رختکن دو تیم، نمازخانه ها، بوفه ها، جایگاه vip, پاویون، فضاهای دسترسی تماشاگران در اطراف ورزشگاه بازدید نمود.

لازم به ذکر است با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان در خصوص آماده سازی ورزشگاه آزادی این سومین بازدید مسئولان ورزش کشور در یک هفته گذشته از ورزشگاه آزادی است. گفتنی است مهندس رحمتی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و جمعی از مسوولان داخلی شرکت و مجموعه نیز در این بازدید، مهندس کریمی را همراهی کردند.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved