جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
یک شنبه 26 دی
بازدید مهندس مدبر از پانزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی
بازدید مهندس مدبر از پانزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صبح یکشنبه 26 دی ماه از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، این نمایشگاه شنبه هفته جاری با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح و از 25 تا 28 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر می باشد. این نمایشگاه با همکاری و حمایت وزارت ورزش و جوانان، اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی و انجمن تولید کنندگان لوازم ورزشی کشور برپا شده است. همچنین علاوه بر شرکت های تولیدی داخلی و خارجی، فدراسیون های ورزشی، ادارات کل ورزش استان ها، هیات های ورزشی و باشگاه های ورزشی کشور نیز حضور دارند.

مهندس مدبر قرار است از غرفه های وزارت ورزش و جوانان و همچنین برخی ادارت کل استانها و فدراسیون های ورزشی نیز بازدید نماید. خمارلو مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی نیز در این بازدید، وی را همراهی می کند. دراین نمایشگاه که نسبت به سال گذشته 100 درصد رشد را نشان می دهد، بیش از 110 شرکت حضور دارند که از این تعداد 90 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی هستند.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved