پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
شنبه 28 بهمن
انتصاب مدیر جدید امور حقوقی و املاک شرکت توسعه
انتصاب مدیر جدید امور حقوقی و املاک شرکت توسعه
طی حکمی از سوی مهندس کریمی صورت گرفت؛

مدیر جدید امور حقوقی و املاک شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مراسم تودیع و معارفه مدیر حقوقی و املاک شرکت با حضور مهندس "کریمی" مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت، "فلاح" مدیر حقوقی وزارت ورزش و جوانان، "جعفری" معاون پشتیبانی و جمعی از مدیران ستادی در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد. در ابتدا این جلسه مهندس کریمی با اعلام اینکه ماموریت خانم خسروشاهی در شرکت توسعه پایان یافته و به وزارت ورزش و جوانان باز میگردد به معرفی مدیر جدید این واحد پرداخت.

در ادامه طی حکمی از سوی وی، "امید غنمی" به عنوان مدیر جدید امور حقوقی و املاک شرکت منصوب گردید. در متن حکم مهندس "کریمی" برای "غنمی" آمده است :

"نظر به مراتب تخصص و شایستگی جنابعالی در امور حقوقی، به موجب این حکم به عنوان مدیر حقوقی و املاک منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند، در حدود قوانین و مقررات و با رعایت حق و انصاف در اجرای دقیق وظایف موفق و موید باشید."

گفتنی است در خاتمه این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی مهندس کریمی از زحمات خانم "خسروشاهی" مدیر سابق این واحد تقدیر و تشکر صورت گرفت. در این جلسه آقایان جلائیان مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، کابلی مدیر مجموعه انقلاب، رحیمی ذیحساب طرح های عمرانی، عبدالی ذیحساب جاری، نیل آبکن مدیر طرح و برنامه، فدایی مدیر قراردادها، جنتی مدیر اداری و خمارلو مدیر روابط عمومی شرکت نیز حضور داشتند.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved