جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
سه شنبه 29 فروردین
انتصاب سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان
انتصاب سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان

سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد
وزیر ورزش و جوانان در حکمی سید علی آقازاده را به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با حکم دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سید علی آقازاده به سمت سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.
پیش از این سید مناف هاشمی به عنوان معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کرد.
دکتر سلطانی فر در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان که بعد از ظهر امروز برگزار شد ، با اشاره به اهمیت این حوزه در توسعه و پیشرفت ورزش و امور جوانان، از سیدعلی آقازاده به عنوان مدیری با تجربه و با سابقه در چندین استان نام برد و گفت: ایشان سابقه فرمانداری در چندین شهرستان دارند و چند سال شهردار کرج بوده اند و انصافا هرجایی که مسئولیت داشتند کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته اند.
دکتر سلطانی فر با اشاره به این که سیدعلی آقازاده مشاور و عضو هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است، ابراز امیدواری کرد در حوزه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز همچون گذشته منشا خدمت خوب و اثرگذار باشد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین از خدمات سید مناف هاشمی معاون پیشین توسعه منابع و پشتیبانی تشکر کرد و افزود: آقای هاشمی از نیروهای ارزشی و تخصصی هستند و منشا خدمات زیادی در وزارت ورزش و جوانان بودند.
سید علی آقازاده سرپرست جدید معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز از اعتماد دکتر سلطانی فر تقدیر و ابراز امیدواری کرد که سرباز خوبی برای جامعه ورزش و جوانان ایران در این سمت باشد.

آقازاده اظهار داشت: تلاش می کنم 35 سال تجربه کاری و اجرایی را در طبق اخلاص بگذارم تا در عرصه ورزش کشور که یک صنعت هم محسوب می شود به اتفاق همکاران انجام وظیفه کنم.
در حکم دکتر سلطانی فر برای سیدعلی آقازاده آمده است:
" نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی؛ به موجب این ابلاغ به عنوان « سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی » منصوب می شوید.
امید است در سایه الطاف الهی و با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و با بهره گیری از تجربیات همکاران و صاحب نظران در اجرای وظایف مرتبط با آن معاونت به ویژه در امور منابع مالی، بودجه ای، مدیریت منابع انسانی و امور رفاهی اهتمام ویژه مبذول فرمایید.
توفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه احدیت متعال خواهانم"

سید علی آقازاده سرپرست جدید معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان متولد 1338 و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری از دانشگاه خوارزمی است.
برخی سوابق مدیریتی و اجرایی وی نیز به شرح زیر است:
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی کشور-شهردار کرج-فرماندار شهرستان شازند –فرماندار شهرستان بندر انزلی –مسئول دفتر جانشینی مقام معظم رهبری در امور ناجا-رییس اداره امنیت معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور-فرماندار شهرستان دلیجان –فرماندار شهرستان سربند-قائم مقام شهردار کرج-فرماندار شهرستان قشم –نویسنده و خبرنگار روزنامه کیهان –کارشناس اداره کل ارزشیابی وزارت کشور-مسئول امور مشارکت های بنیاد مستضعفان –مسئول واحد فرهنگی جهاد سازندگی استان کردستان


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved