پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
چهار شنبه 25 اسفند
دکتر سلطانی فر: ایران پس از انقلاب، در حوزه زیرساختهای ورزشی کشور کارنامه خوبی داشته
دکتر سلطانی فر: ایران پس از انقلاب، در حوزه زیرساختهای ورزشی کشور کارنامه خوبی داشته

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه زیرساختهای ورزش ی در نقاط مختلف کشور کارنامه خوبی داشته است.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر پس از افتتاح ورزش گاه ۲۵ هزار نفری امام رضا(ع) گفت: خدا را شکر می کنم که در آستانه سال جدید و میلاد پر برکت حضرت زهرا(س) با همت بالای مسئولان آستان قدس رضوی این ورزش گاه بسیار زیبا و مدرن امروز به بهره برداری رسید.
دکتر سلطانی فر ادامه داد: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه زیرساختهای ورزش ی در نقاط مختلف کشور کارنامه خوبی داشته است.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: علاوه بر این استادیوم بسیار زیبا و مجهز که به همت و سرمایه گذاری آستان قدس رضوی ساخته شده است، طی سالهای گذشته ورزش گاه غدیر اهواز و نقش جهان اصفهان افتتاح شدند و در آینده بسیار نزدیک استادیوم پنجاه هزار نفری میانرود شیراز به بهره برداری می رسد.
دکتر سلطانی فر ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها آرام آرام آمادگی میزبانی های مسابقات بزرگ بین المللی را پیدا می کنیم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح ورزش گاه ۵ هزار نفری قوچان در هفته گذشته همزمان با سفر رییس جمهور به استان خراسان رضوی گفت: ۱۷ ورزش گاه ۱۵ هزار نفره از مجموع ۲۵ ورزش گاه و ۹ ورزش گاه ۵ هزار نفره از مجموع ۴۳ ورزش گاه در حال ساخت به بهره برداری رسیده اند که امیدوارم با افتتاح ورزش گاه های بیشتر در نقاط مختلف کشور همه جوانان و تیم های مختلف کشور بتوانند از امکانات مناسب آن ها استفاده کنند.
آیین بهره برداری از ورزش گاه ٢٥ هزار نفری امام رضا(ع) با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، حجت الاسلام رییسی تولیت استان قدس رضوی ، استاندار خراسان رضوی ، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و جمعی از چهره های المپیکی و قهرمانان کشور از جمله حسن یزدانی ، کمیل قاسمی و جابر صادق زاده پهلوان ایران برگزار شد.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved