چهارشنبه, 05 اردیبهشت, 1403
WEDNESDAY, April 24, 2024
شنبه 23 بهمن
دکتر سلطانی فر در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن:
دکتر سلطانی فر در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن:

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن، پایبندی به ارزشهایی که انقلاب اسلامی در بهمن ٥٧ بر اساس آن شکل گرفت را انقلابی گری خواند و راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را رفراندومی دانست که نشان دهنده پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان و در گفتگو با خبرنگاران گفت : حضور مردم در این ٣٨ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده این واقعیت مهم است که هر چه می گذرد اراده مردم در حمایت از ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی جدی تَر می شود.
وزیر ورزش و جوانان حضور حماسی مردم را در راهپیمایی ٢٢ بهمن ستود و در عین حال اظهار داشت : به رهبر معظم انقلاب تبریک می گویم ،این مردم هر چه که بیشتر از عمر انقلاب می گذرد ، به آنچه که در بهمن ٥٧ به خاطر آن انقلاب کردند ، پایبندتر می شوند.
به گفته دکتر سلطانی فر حضور حماسی مردم در این راهپیمایی پاسخ دندان شکنی است به کسانی که فکر می کنند بین مردم می توانند تفرقه بیاندازند.
وزیر ورزش و جوانان این راهپیمایی را رفراندومی بزرگ دانست و حضور گسترده مردم را بیانگر پایبندی به انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: در عرصه انتخابات رییس جمهور ، شوراها و مجلس شورای اسلامی نیز اصل مشارکت مردم یعنی شرکت در رفراندوم، که این امر پاسخ مثبت دیگری به نظام است .
دکتر سلطانی فر ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله خدا کمک خواهد کرد مسئولین خدمتگذار خوبی برای مردمی باشند همچنانکه پس از ٣٨ سال در دفاع از نظامشان ایستاده اند.
وزیر ورزش و جوانان شرایط کشور بعد از برجام را خوب توصیف کرد و گفت: مشکلات اقتصادی و گره ها یکی پس از دیگری باز می شود و آینده روشنی را پیش بینی می کنیم. ان شاءالله در سال های آینده هم بتوانیم دستاوردهای خوبی در حل مشکلات مردم داشته باشیم.
دکتر سلطانی فر انقلابی گری را پایبندی به ارزشهایی دانست که برای آن در بهمن ٥٧ انقلاب صورت گرفت و تاکید کرد: هرگاه مردم نسبت به ارزشها، اصول و رویکردهای انقلاب اسلامی پایبندی خودشان را حفظ کنند، مهمترین رکن انقلابی گری شکل می گیرد.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر تهدیدات رییس جمهور آمریکا گفت: ملت ایران نشان داده ملت فرهنگی و با تمدن غنی است که هیچگاه در طول تاریخ به کشوری تجاوز نکرده است و کانونی برای همزیستی مسالمت آمیز با ادیان و اقوام مختلف بوده و در توافق برجام نیز به تعهد خود پایبند است.
دکتر سلطانی فر ادامه داد: توافق برجام یک معاهده بین المللی با ٦ کشور است ما با آمریکا توافق نکردیم، با جامعه بین الملل توافق کردیم و به آن پایبندیم و در مقابله با تخطی گری ها و تهدیدها نیز هر موقع نیاز بود مقابله به مثل کنیم، نظام، رهبری، دولت و مردم پاسخ دندان شکنی به تهدیدها و تخطی ها خواهند داد.
وزیر ورزش و جوانان، جای آیت الله هاشمی رفسنجانی را به عنوان انقلابیگری برجسته و شناخته شده در جهان در این راهپیمایی خالی دانست و افزود: این مردم با هدایت رهبر معظم انقلاب و با تلاشی که دولت با رویکرد وحدت و یکپارچگی بین همه اقشار و گروه ها دارد مقابل تهدیدها ایستاده و پاسخ می دهد.


تهران، کیلومتر 7 بزرگراه فتح
خیابان خلیج فارس، بلوار رهنما
مجموعه سوارکاری و چوگان نوروزآباد
مجموعه های سوارکاری
021 - 6626 87 94
©2017 Equitation Complexes, All Right Reserved